top of page

FAQ

Har du spørgsmål?

Vi kender det godt, og derfor har vi samlet nogle af dem vi hører oftest. 

Skærmbillede 2022-10-07 kl. 16.22.16.png

Skal Ekko app forstås som en erstatning for opslagstavler, mails og intranet?

Vi oplever i høj grad, at behovet for den interne kommunikation i virksomheder er under forandring. Opslagstavler, mails og intranet når ikke altid ud til alle medarbejderne, og mange virksomheder ønsker derfor at tilbyde deres medarbejdere en mobil løsning, som kan noget mere. Når Ekko app bliver betragtet som den foretrukne kommunikationskanal, er det fordi, den skaber værdi og understøtter virksomhedskulturen og sammenholdet, letter informationsgangen og motiverer medarbejderne til at holde sig opdateret. Med Ekko app har du mulighed for at være i direkte dialog med alle dine medarbejdere, når tingene sker, ligegyldig hvor de befinder sig. Samtidig har du mulighed for at følge med i og måle på dine medarbejderes interaktion med appen, for på den måde at sikre dig at vigtig viden og nyheder er nået frem.

Vores medarbejdere har ikke firma telefon. Hvad gør vi så?

Vores erfaring viser, at mange medarbejdere ofte helst vil have Ekko app på deres private smartphone, hvor de allerede har deres andre apps, som de løbende tjekker. Ekko app kan desuden også tilgås fra en browser på en pc.

Hvordan kan en medarbejderapp være med til at skabe arbejdsglæde?

Ekko app er en tovejs kommunikationskanal, som på flere måder involverer og engagerer medarbejderne. For at gøre det sjovt og mere interessant at tilegne sig ny viden og kompetencer, er der i mange af modulerne i Ekko app, mulighed for at inddrage gamification. Med spilkomponenter og pointsystemer bliver det sjovt og motiverende at holde sig opdateret og engagere sig i virksomhedens kultur og sine kollegaer. I Ekko apps sociale modul har alle medarbejdere mulighed for selv at skrive og dele opslag, kommentere, like, deler billeder og meget andet. På denne måde bliver det nemt for dine medarbejdere at dele gode oplevelser og historier fra arbejdsdagen. Vi oplever tydeligt hos vores kunder, hvordan dette afspejler sig i medarbejdernes følelse af stolthed og samhørighed på arbejdspladsen. Alt sammen vigtige faktorer af stor værdi, der er med til at skabe arbejdsglæde, og som har en smittende effekt på hele virksomhedskulturen.

Er Ekko app endnu et uoverskueligt IT projekt?

Nej, for vi har gjort det nemt og simpelt at komme i gang med Ekko app, og vores implementeringsprocedurer gør det muligt at komme i gang i løbet af 1 måned. Ekko app er bygget op af forskellige moduler og features, hvilket betyder, at vi hurtigt kan opsætte appen efter jeres ønsker og behov. Den hostes og vedligeholdes af os, så du skal ikke installere noget på din server. Derudover tillader Ekko app 3. parts integration , hvilket gør integration til eksterne systemer mulig. Som samarbejdspartner er vi med Jer hele vejen, lige fra den første behovsanalyse til lancering af appen, og videre gennem Jeres løbende udvikling af appen. Vi guider og støtter jer, ud fra vores brede erfaring med best practice, og sidder klar til at hjælpe og supportere Jer i alle de spørgsmål I måtte have. Vi tilbyder altid at starte med en gratis demo app, så ring eller mail for et uforpligtende tilbud.

Hvad koster det at komme igang med Ekko app?

Du betaler et engangsbeløb for etableringsomkostninger, der dækker analyse, opsætning, instruktion, opfølgning mv. Derefter betaler du en pris pr. medarbejder pr. måned. Inkluderet i denne pris er fri support samt opdateringer af app'en flere gange om året. Ekko app er bygget op af forskellige moduler og features. Det betyder, at vi nemt og hurtigt kan opsætte appen efter jeres ønsker og behov. Vi tilbyder altid at starte med en gratis demo app, så ring eller mail for et uforpligtende tilbud.

Kan det betale sig at bruge penge på en medarbejder app?

Ja, det kan det. En medarbejder app effektiviserer den interne kommunikation med dine medarbejdere og understøtter en sund og aktiv arbejdskultur. Med Ekko app forsimples arbejdsgangene med dokumenthåndtering, og din virksomhed sparer både tid og ressourcer på vidensdeling, certificering og uddannelse. Derudover er en medarbejder app med til at optimere arbejdsmiljøet, samt skabe engagement og arbejdsglæde, som er med til at fastholde dine medarbejdere.

Hvordan vedligeholder jeg, og får indhold ind i, Ekko app?

Vi har gjort det simpelt og enkelt at vedligeholde og oprette indhold i Ekko app i vores brugervenlige administrationsværktøj Ekko Updater. Du vælger selv hvilke medarbejdere, der skal være administratorer. I Ekko Updater kan du oprette indhold, segmentere efter målgrupper, sende sms'er, administrere brugernes adgang og meget andet. I Ekko Updater har du desuden mulighed for at følge med i statistik på, hvordan dine medarbejdere bruger appen. Du kan følge med i, hvem der har læst nyheder, hvem der har svaret på spørgsmål og fået point, hvem der har gennemført certificeringer og quizzer, hvor ofte app'en tilgås og meget mere.

Finder du ikke svar på dit spørgsmål?

bottom of page