top of page

/

Booking

Booking

Kender du udfordringerne

❌ Bruger alt for meget tid på at finde ud af hvor værktøj og maskiner er

❌ Medarbejderne skal ringe eller skrive en mail for at "booke" en trailer

❌ "Overblik" over booking er en stor tavle på kontoret


Med Booking modulet kan du

✅ Reducere administrations ressourcer på booking med 80%

✅ Give medarbejder mulighed for at booke med et enkelt klik

✅ Automatisk se historik og booking kommentarer

✅ Medarbejder kan se om en trailer eller værktøj er ledig eller ej

apv arbejdspladsvurdering digital app

80% mindre tid på udlån og koordinering af værktøj og materiel

I mange virksomheder, særligt inden for håndværk og byggeri er der ofte et behov for at koordinere lån og booking af materiel som trailere, værktøj og maskiner.

Men i praksis ender overblikket alt for ofte i et Excel-ark, på en whiteboard-tavle eller i en fysisk mappe, hvor kun én person har fuldt kendskab til, hvem der har lånt hvad og hvornår og hvor det er havnet. Det skaber flaskehalse, spildtid og frustrationer, både for den, der skal administrere booking, og for medarbejderne, der skal booke.

Med bookingmodulet i dit intranet gør du det hele meget nemmere.



Nemt at booke en trailer

Medarbejderne kan via bookingmodulet hurtigt få overblik over, hvilke materiel de kan booke, hvad enten det er en trailer, en boremaskine eller en minigraver. Hver enhed har sin egen side med nøgledata, brugsvejledninger, manualer og eventuelle særlige forhold, man skal være opmærksom på. Når medarbejderen finder det ønskede udstyr, kan det bookes direkte, nemt, hurtigt og uden behov for at forstyrre en kollega eller vente på svar.



Effektiv administration og bedre kontrol

For administratorer er det lige så enkelt. Alt materiel kan uploades til systemet med billeder, beskrivelser, serienumre, placering og relevant dokumentation. Du kan nemt opdatere information, og tilføje nye enheder.


Hver booking bliver logget, så du altid har overblik over, hvem der sidst har haft brugt udstyret og om der er rapporteret skader, slid eller andre kommentarer.


Gør det til jeres eget

Selvom modulet især er udviklet med materiale booking for øje, er det designet til at kunne bruges på mange forskellige måder. Nogle bruger det som mødebookingværktøj på kontoret. Andre bruger det til at koordinere udlån af servicebiler, specialudstyr, computere eller tekniske måleinstrumenter.

Fordele i hverdagen for dig som administrator

  • Mindre administration og færre afbrydelser

  • Bedre overblik og færre dobbeltbookinger

  • Øget ansvarlighed gennem historik og kommentarer

  • Let adgang til instruktioner og vigtig dokumentation

  • Kan bruges både på kontoret og i marken via mobil


80% mindre tid på udlån og koordinering af værktøj og materiel

I mange virksomheder, særligt inden for håndværk og byggeri er der ofte et behov for at koordinere lån og booking af materiel som trailere, værktøj og maskiner.

Men i praksis ender overblikket alt for ofte i et Excel-ark, på en whiteboard-tavle eller i en fysisk mappe, hvor kun én person har fuldt kendskab til, hvem der har lånt hvad og hvornår og hvor det er havnet. Det skaber flaskehalse, spildtid og frustrationer, både for den, der skal administrere booking, og for medarbejderne, der skal booke.

Med bookingmodulet i dit intranet gør du det hele meget nemmere.



Nemt at booke en trailer

Medarbejderne kan via bookingmodulet hurtigt få overblik over, hvilke materiel de kan booke, hvad enten det er en trailer, en boremaskine eller en minigraver. Hver enhed har sin egen side med nøgledata, brugsvejledninger, manualer og eventuelle særlige forhold, man skal være opmærksom på. Når medarbejderen finder det ønskede udstyr, kan det bookes direkte, nemt, hurtigt og uden behov for at forstyrre en kollega eller vente på svar.



Effektiv administration og bedre kontrol

For administratorer er det lige så enkelt. Alt materiel kan uploades til systemet med billeder, beskrivelser, serienumre, placering og relevant dokumentation. Du kan nemt opdatere information, og tilføje nye enheder.


Hver booking bliver logget, så du altid har overblik over, hvem der sidst har haft brugt udstyret og om der er rapporteret skader, slid eller andre kommentarer.


Gør det til jeres eget

Selvom modulet især er udviklet med materiale booking for øje, er det designet til at kunne bruges på mange forskellige måder. Nogle bruger det som mødebookingværktøj på kontoret. Andre bruger det til at koordinere udlån af servicebiler, specialudstyr, computere eller tekniske måleinstrumenter.

Fordele i hverdagen for dig som administrator

  • Mindre administration og færre afbrydelser

  • Bedre overblik og færre dobbeltbookinger

  • Øget ansvarlighed gennem historik og kommentarer

  • Let adgang til instruktioner og vigtig dokumentation

  • Kan bruges både på kontoret og i marken via mobil


Hent et samlet overblik over alle Ekko apps moduler og features

​Se om der er et match mellem jeres behov og vores løsning. Hent vores produktblad og bliv klogere på moduler, features og integrationer.

bottom of page