top of page

/

Spørgeskema

Spørgeskema

Kender du udfordringerne?

❌ Du mangler feedback fra medarbejdere?

❌ Det er svært at få spørgeskema ud til alle?

❌ Medarbejderne glemmer at svare?

❌ Det er besværligt at administrere?


Med Ekko app kan du

✅ Oprette mange typer spørgeskemaer.

✅ Få spørgeskemaer direkte ud til alle

✅ Lave anonyme spørgeskemaer.

✅ Foretage en simpel dataindsamling og opfølgning

Ekko app medarbejder app.png

Værdifuld feedback fra virksomheden

Der findes mange årsager til at spørgeskemaer er værdifulde. Man kan få vigtig viden fra virksomhedens medarbejdere ved at lave spørgeskemaer med fx:


  • Tilfredshedsundersøgelser

  • Trivselsmåling

  • Mus samtale

  • APV

  • Nye tiltag

  • Teampræstationer

  • Afdelingens præstation

  • Ledelsens effektivitet

  • Ændringer i regler

  • Arbejdsmiljø


  • Vurdering af IT-værktøjer

  • Personalegoder

  • Balance mellem arbejde og fritid

 

Det kan være en lang og tidskrævende proces at udarbejde spørgeskemaer, få det distribueret ud til alle i virksomheden, få alle til at svare på dem og efterfølgende administrere alle besvarelserne. Af samme årsag bliver det ikke gjort så ofte som ønsket.





Effektiv distribution af spørgeskemaer

Opret spørgeskemaer i medarbejder appen og få den direkte ud til alle i virksomheden.

 

Appen gør spørgeskemaet lettilgængeligt og det gør det nemmere for medarbejderen at udfylde.

 

Hver gang medarbejderen går ind i medarbejder appen, er der en synlig notifikation ved spørgeskemaet, indtil det er besvaret. Mangler der fortsat besvarelser kan der via administratorsystemet sendes en SMS-påmindelse direkte ud til alle, der mangler at besvare spørgeskemaet.



Opret spørgeskemaer fleksibelt og nemt

Spørgeskemaet kan bygges op af en række forskellige felter, der gør det nemmere for medarbejderen hurtigt at give deres mening.

 

Hvert spørgeskema kan starte med en beskrivelse og evt. billede. Der kan vælges hvor mange sider, spørgeskemaet skal række over, samt hvilke felter, der er obligatoriske at svare på. Spørgeskemaer kan også gøres anonyme.

 

Følgende typefelter kan indsættes i en formular:

  • Fritekst

  • Ja/nej

  • Flervalgsfelt ("multiple choice")

  • 1 - 5 rating

  • Rød/gul/grøn felt

  • Upload billede

  • Upload fil

  • Geolokation

  • Dato

  • Klokkeslæt



Effektiv administration

Alle medarbejdernes besvarelser bliver samlet i systemet, hvor der kan holdes øje med, hvor mange der mangler at svare, samt sende påmindelses SMSer til dem, der mangler.


Der dannes et nemt overblik over statistikker på de forskellige spørgsmål, og det kan også eksporteres til .csv-fil, der kan bearbejdes videre i andre programmer, som fx Excel.


Er spørgeundersøgelsen anonym, kan der ikke ses hvem der mangler at svare, eller anden data, der kompromitterer anonymiteten af brugerne. Det er fortsat muligt, at sende SMS påmindelser til dem, der mangler at besvare spørgeskemaet.


Læs mere om data og statistik her.

Værdifuld feedback fra virksomheden

Der findes mange årsager til at spørgeskemaer er værdifulde. Man kan få vigtig viden fra virksomhedens medarbejdere ved at lave spørgeskemaer med fx:


  • Tilfredshedsundersøgelser

  • Trivselsmåling

  • Mus samtale

  • APV

  • Nye tiltag

  • Teampræstationer

  • Afdelingens præstation

  • Ledelsens effektivitet

  • Ændringer i regler

  • Arbejdsmiljø


  • Vurdering af IT-værktøjer

  • Personalegoder

  • Balance mellem arbejde og fritid

 

Det kan være en lang og tidskrævende proces at udarbejde spørgeskemaer, få det distribueret ud til alle i virksomheden, få alle til at svare på dem og efterfølgende administrere alle besvarelserne. Af samme årsag bliver det ikke gjort så ofte som ønsket.





Effektiv distribution af spørgeskemaer

Opret spørgeskemaer i medarbejder appen og få den direkte ud til alle i virksomheden.

 

Appen gør spørgeskemaet lettilgængeligt og det gør det nemmere for medarbejderen at udfylde.

 

Hver gang medarbejderen går ind i medarbejder appen, er der en synlig notifikation ved spørgeskemaet, indtil det er besvaret. Mangler der fortsat besvarelser kan der via administratorsystemet sendes en SMS-påmindelse direkte ud til alle, der mangler at besvare spørgeskemaet.



Opret spørgeskemaer fleksibelt og nemt

Spørgeskemaet kan bygges op af en række forskellige felter, der gør det nemmere for medarbejderen hurtigt at give deres mening.

 

Hvert spørgeskema kan starte med en beskrivelse og evt. billede. Der kan vælges hvor mange sider, spørgeskemaet skal række over, samt hvilke felter, der er obligatoriske at svare på. Spørgeskemaer kan også gøres anonyme.

 

Følgende typefelter kan indsættes i en formular:

  • Fritekst

  • Ja/nej

  • Flervalgsfelt ("multiple choice")

  • 1 - 5 rating

  • Rød/gul/grøn felt

  • Upload billede

  • Upload fil

  • Geolokation

  • Dato

  • Klokkeslæt



Effektiv administration

Alle medarbejdernes besvarelser bliver samlet i systemet, hvor der kan holdes øje med, hvor mange der mangler at svare, samt sende påmindelses SMSer til dem, der mangler.


Der dannes et nemt overblik over statistikker på de forskellige spørgsmål, og det kan også eksporteres til .csv-fil, der kan bearbejdes videre i andre programmer, som fx Excel.


Er spørgeundersøgelsen anonym, kan der ikke ses hvem der mangler at svare, eller anden data, der kompromitterer anonymiteten af brugerne. Det er fortsat muligt, at sende SMS påmindelser til dem, der mangler at besvare spørgeskemaet.


Læs mere om data og statistik her.

Se hvordan andre bruger deres medarbejderapp

Klar til at prøve det? 

For at give dig en mulighed for at teste en medarbejderapp af internt kan du og dit team få opsæt en tilpasset demo app. Prøv den af så lang tid i har lyst

bottom of page